Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zopakuji to, co už jsem řekl v minul diskusi: co je tak "děsivého" na tom říci žákovi, že jeho práce je dostatečná? A to si v diskuzi někteří stěžovali dokonce i na to, že jejich výkon byl hodnocen jako chvalitebný.

Boj proti známkování je jen z mnoha projevů pštrosí politiky, kdy za jediné správné řešení problémů je považováno o nich nemluvit.

2 0
možnosti

Trochu mi připadá, že každý mluvíme o něčem jiném. Nemluvím o zrušení hodnocení jako celku, ale o nehodnocení HV, VV a TV, kde si myslím, že je důležitější budovat vztah k těmto oblastem.

Slovo „děsivé“ se mi také nelíbí. Řekl bych spíše „zbytečné“, „kontraproduktivní“ nebo „zavádějící“. Nebo se vám zdá normální, aby o přijetí na střední odbornou školu (průměrný prospěch se stále vyplňuje) spolurozhodoval například zpěv a tělocvik?

0 0
možnosti

Možná by nebylo špatné zavést i na základní a střední škole nějaký "zápočet". Koneckonců když se někdo hlásí na nějakou uměleckou školu, tak stejně dělá talentové zkoušky.

1 0
možnosti

Plně souhlasím, něco takového by se mi líbilo.

0 0
možnosti

P69a40v30e97l 77V31é84b89r

3. 2. 2019 17:06

Proč, proč, proč?

Proto, proto, proto!

0 1
možnosti

Děkuji, je to dost vypovídající odpověď. O čem, to si každý udělá obrázek sám :-)

0 0
možnosti
Foto

jste si naprosto jist, že největším problémem našeho školství je, zda se bude známkovat hudební výchova, či ne???

0 0
možnosti

Určitě to není největší problém, ale možná jeden z nejjednodušeji řešitelný. A i malé změny k lepšímu jsou krokem vpřed.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS